.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنز یزدانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان
حسن یزدانی به مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان دست یافت.

به گزارش شمال نیوز ، مسابقات رده بندی و فینال چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان دیشب در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و حسن یزدانی با پیروزی در دیدار‌های رده بندی صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور اول مقابل دیوید تیلور از آمریکا با نتیجه ۱۱ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده‌ها رفت.

یزدانی در این گروه ابتدا حاجی رجب اف از بلاروس را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل یوریسکی توربلانکا کورالتا از کوبا با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

وی در این دیدار در مصاف با داورن کوراگلیف از کشور روسیه با نتیجه ۱۱ بر ۵ به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر عباس رحمان اف دارنده مدال برنزآسیا از ازبکستان را مغلوب کرد.

وی در دور بعد در مصاف با خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا در حالی که سه ثانیه به پایان کشتی مانده بود و از حریف با نتیجه ۸ بر ۶ پیش بود، با نتیجه ۱۰ بر ۸ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت.

یخکشی در این گروه با ایوان گویدا از رومانی را با نتیجه ۱۱ بر یک شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل جوزف کولون از آمریکا با نتیجه ۱۳ بر ۲ شکست خورد و پنجم شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.